HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Վահե Սարուխանյան

«Շիրակ Ավիան» ձեռք է բերել երրորդ օդանավը

Հայկական «Շիրակ Ավիան» իր ավիապարկը համալրել է երրորդ ինքնաթիռով: 

2019-ի հոկտեմբերին հիմնադրված եւ 2021-ի հունվարից օդանավ շահագործողի վկայական (ՕՇՎ) ունեցող այս ավիաընկերությունը սեփական կոմերցիոն փոխադրումներ իրականացնում է 2022-ի հունիսից (մինչ այդ իր միակ օդանավն ընկերությունը վարձակալությամբ էր տալիս տեղական գործընկերներին): Ներկա պահին «Շիրակ Ավիան» շահագործում է 2 հատ Boeing 737-500 տիպի ինքնաթիռ, որոնք ՀՀ-ում գրանցված են իբրեւ EK-SHA եւ EK-SHC: Դրանք նաեւ անուններ ունեն՝ «Հովհաննես Շիրազ» (30 տարեկան է) ու «Ավետիք Իսահակյան» (26 տարեկան է):

Հատկանշական է, որ այս երկու բորտերն էլ նախկինում շահագործվել են «Շիրակ Ավիայի» տիրոջը՝ ավիատոր Գառնիկ Պապիկյանին պատկանող մեկ այլ հայկական ընկերության՝ «Տարոն-Ավիայի» կողմից (սրա կազմում դրանք կրել են EK-73797 եւ EK-73772 գրանցումները): Երկու օդանավերի սեփականատերն էլ Պապիկյանի արաբական Meridien (FZE) ընկերությունն է: 

Planespotters.net-ի տեղեկացմամբ՝ այս տարվա օգոստոսին «Շիրակ Ավիան» ձեռք է բերել երրորդ օդանավը՝ Boeing 737-800 տիպի, որը եղածներից ավելի թարմ է՝ արտադրվել է 2006-ին: Այս տեսակի օդանավերը Boeing 737-500-ներից ավելի տարողունակ են եւ ավելի մեծ հեռավորություն են հաղթահարում:

Ընդ որում՝ սա «Շիրակ Ավիայի» առաջին Boeing 737-800-ը չէ: 2022-ի մարտին նույնատիպ մեկ այլ օդանավ գրանցվել էր ՀՀ-ում որպես EK-SHB: Դրա սեփականատերը եւս Meridien (FZE)-ն է: Այդուհանդերձ, Կահիրեից Երեւան գալու փոխարեն նույն տարվա օգոստոսին այն հանվեց ՀՀ ռեգիստրից ու տեղափոխվեց Սուդան՝ հանձնվելով տեղական Badr Airlines-ին, որը Գառնիկ Պապիկյանի վաղուցվա գործընկերն է: Մինչ օրս այդ օդանավը շահագործվում է Սուդանում (գրանցումը՝ ST-BDS): 

Ինչ վերաբերում է «Շիրակ Ավիայի» նոր ինքնաթիռին, ապա այն նախկինում շահագործվել է Չինաստանում եւ Իտալիայում: Օդանավը, ըստ planespotters.net-ի, շահագործումից հանվել էր 2020-ի նոյեմբերին եւ 2020-2021 թթ. կայանված էր Միլանում, իսկ 2021-2024 թթ.՝ լեհական Կատովիցեում: 2024-ի օգոստոսին տեղափոխվել է Բուխարեստ, որտեղից էլ նոյեմբերի 8-ին թռել է Երեւանի «Զվարթնոց» օդանավակայան: 

Ինքնաթիռի վրա երեւում է հայկական գրանցումը՝ EK-SHD (տես առաջին լուսանկարում), չնայած որ Քաղավիացիայի կոմիտեի կայքում ՀՀ օդանավերի ռեգիստրի տվյալները վերջին անգամ թարմացվել են այս տարվա սեպտեմբերի 10-ին, եւ այս բորտն այնտեղ չկա: 

EK-SHD-ի վրա մասամբ պահպանվել է նաեւ նախորդ շահագործողի՝ իտալական Blue Panorama Airlines-ի գունային ձեւավորումը:  

Նկատենք, որ այս պահին «Շիրակ Ավիայից» ու «Արմենիա Էյրվեյզից» բացի՝ ինքնաթիռ շահագործող մյուս հայկական ավիաընկերությունների շարժակազմերում կա ՀՀ-ում գրանցված առավելագույնը 2 ինքնաթիռ: 

Լուսանկարում՝ EK-SHD-ն՝ Բուխարեստի օդանավակայանում՝ դեպի Երեւան թռիչքից առաջ, 08.11.2024, հեղ.՝ Ռոբերտ Դումիտրեսկու (jetphotos.com)   

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter